Brand management și comunicare corporativă
Despre program
Masteratul se adresează absolvenților ciclului I de studii universitare (studii universitare de licență) care doresc să dobândească o specializare academică în aria comunicării corporative și a brandingului. Printre cursanții masteratului s-au numărat, de-a lungul timpului, atât tineri proaspăt licențiați în domeniul economic sau în domeniul științelor comunicării, cât și profesionișticu vechime, care lucrează în sectorul privat și în cel public.
Prin parcurgerea acestui program masteral tinerii absolvenți ai ciclului de licență au oportunitatea de a învăța conceptele fundamentale ale domeniului și de a realiza lucrări practice, evaluate atât de profesori cât și de practicieni cu renume, consolidându-și astfel capacitatea de a aplica elementele teoretice învățate. Profesioniștii au ocazia să descopere cele mai noi teorii și studii în domeniu dar și să aplice cunoștințele pe care le dețin în contexte diferite față de cele cu care sunt familiarizați, lucruri care îi pot ajuta să obțină performanțe înalte la locul de muncă și să avanseze în carieră.
Posibilitățile de angajare pe piața muncii după absolvirea masteratului:
Absolvenții acestui program masteral se pot angaja atât în mediul privat, cât și în ONG-uri și în sectorul public. Totodată, ei pot urma o carieră academică în condițiile continuării studiilor cu ciclul al III-lea. Companiile din sectorul privat sunt totuși preferate de către absolvenții noștri, pentru că oferă cel mai bun cadru pentru aplicarea cunoștințelor dobândite.
Printre ocupațiile specifice pe care le pot avea aceștia amintim: brand manager, manager de produs, manager marketing, șef birou marketing, specialist în relații publice, specialist în publicitate și marketing, coordonator presă, șef expoziții și târguri etc.
Științe Politice și Comunicare
Ştiinţe ale comunicării
Comunicare şi relaţii publice
Master
Romana
Acreditat
2 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- Relații publice
- Globalizare. Probleme de securitate
- Comunicare corporativă
- Managementul proiectelor
- Brand management și identitate corporativă
- Metode de cercetare în științele comunicării
- Comportamentul consumatorului
- Strategii și tehnici de poziționare a brandurilor
- Marketing
- Consiliere organizațională
- Comunicare internă
- Branding prin social media
- Brandul de angajator
- Formare profesională și training
- Metode și tehnici de elaborare a lucrării de dizertație
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Politice și Comunicare, în Bucuresti
- Pedagogia învăţământului primar şi preşcolarFacultate de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei
- Consilierea şi managementul carierei în domeniul profesional şi tehnicFacultatea de Inginerie Industrială și Robotică
- Învățare, inovare și coaching în educațieFacultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei
- Comunicare managerialăFacultatea de Inginerie Industrială și Robotică
- Managementul organizațiilor educaționaleDepartamentul de Formare didactică și științe socio-umane
- Comunicare şi Afaceri Europene (în limba engleză)Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice
- Administrație publică (ID)Facultatea de Ştiințe Juridice
- Comunicare şi relaţii publiceFacultatea de Litere
- Pedagogia învăţământului primar şi preşcolarFacultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei
Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice
Facultatea de Comunicare și Relații Publice (FCRP) este o instituție dinamică și prestigioasă, care s-a afirmat ca o școală de comunicare de renume. FCRP încurajează și susține excelența academică în domeniul comunicării și al relațiilor publice, atât prin programele de studii, cât și prin cercetarea în aceste domenii. Facultatea promovează inițiative de colaborare cu organizații de comunicare și publicitate, derulează proiecte de cercetare și programe de studii doctorale și de masterat comune cu universități de renume din străinătate, ceea ce contribuie la prestigiul și la creșterea vizibilității FCRP în mediul academic și în cadrul industriei de profil. Eforturile continue ale facultății se concentrează pe derularea unor programe de studii de înaltă calitate, în care metode creative și inovative de predare sunt utilizate în beneficiul studenților.
Informatii despre Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative din Bucureşti (SNSPA)
Școala Naţională de Studii Politice și Administrative (SNSPA), înfiinţată în 1991 ca școală de guvernare și de pregătire a specialiștilor în domenii esenţiale ale societăţii, este un reper în peisajul academic românesc. În cele peste două decenii de existenţă, la SNSPA s-au format profesioniști capabili să contribuie, prin cunoștinţele lor, la elaborarea și gestionarea politicilor publice în cadrul instituțiilor statului, la dezvoltarea relațiilor internaționale ale ţării, la organizarea și conducerea afacerilor în cadrul companiilor private, la optimizarea procesului de comunicare și de construire a imaginii de ţară sau de firmă.
SNSPA este o instituţie publică de învăţământ superior, de cercetare știinţifică și de pregătire academică și profesională de înalt nivel naţional și internaţional, care include toate cele trei cicluri de învăţământ: licenţă, masterat, doctorat.
SNSPA formează și dezvoltă competențe profesionale în știinţe politice, sociologie, științe administrative, relaţii internaţionale, diplomație, studii europene, știinţe ale comunicării, psihologie, management, resurse umane, contribuind astfel la transformările naţionale și internaţionale, în spiritul valorilor și principiilor democratice.
Ca răspuns la o necesitate socială apărută în România după 1989, SNSPA a fost fondată sub forma unui program postuniversitar, după modelul școlilor de guvernare din Franţa, Belgia, Marea Britanie, SUA. Iniţiativa organizării sale a pornit de la cerinţele situaţiei cu care se confrunta România la începutul anilor ‘90 în privinţa formării/perfecţionării specialiștilor în știinţele administrative și politice, de la necesitatea creării resurselor de expertiză în aceste domenii, a pregătirii unor specialiști pentru domeniul public, în condiţiile reformei și ale strategiei de integrare în structurile europene și euro-atlantice.
SNSPA se distinge prin angajamentul pe care îl manifestă pentru educaţie cu scopul de a obţine răspunsuri la probleme contemporane, atât la nivel național, cât și la nivel regional și global. SNSPA oferă numeroase programe de studii, la toate ciclurile și formele de pregătire universitară, acreditate sau autorizate, întreaga structură a programelor de studii fiind compatibilizată cu programul Bologna.