Facultatea de Management Turistic şi Comercial din Timişoara
Facultatea de Management Turistic şi Comercial Timişoara, componentă a Universităţii Creştine “Dimitrie Cantemir” Bucureşti, şi-a întâmpinat primii studenţi în octombrie 1991, fiind cea dintâi facultate cu acest profil din vestul ţării.
Facultatea de Management Turistic şi Comercial a extins continuu cooperarea cu alte facultăţi din ţară şi din străinătate, având colaborări cu Universităţi din Serbia, Ungaria, Bosnia şi Herţegovina în vederea realizării de sesiuni ştiinţifice şi conferinţe internaţionale comune şi îmbunătăţirea activităţii de cercetare.
Programe pe care le găsești la Facultatea de Management Turistic şi Comercial din Timişoara
Programe de licență (1)
Programe de master (1)
Informații despre Universitatea Creştină "Dimitrie Cantemir" din Bucureşti
Universitatea Creștină „Dimitrie Cantemir” din București (UCDC) este o instituție particulară, autonomă, de învățământ superior și de cercetare științifică.
Procesul de învățământ și cercetare științifică se organizează și se desfățoară în conformitate cu principiile autonomiei universitare, ale Cartei Universitare și cerințelor sistemului de învățământ superior aliniat Procesului Bologna.
Prin activitatea sa, Universitatea a contribuit și contribuie semnificativ la realizarea compatibilizarii între procesul educațional din Romania și cel din universitățile de prestigiu europene și din întreaga lume. În acest sens, UCDC a încheiat parteneriate și acorduri de colaborare cu universități din țările Uniunii Europene, SUA, Turcia, China, Japonia ș.a. Studenții tuturor facultăților din UCDC pot beneficia de mobilități în cadrul programului Erasmus+ al Uniunii Europene.
În prezent, oferta educațională a Universității cuprinde 39 de programe de licență și 32 de programe de studii de master, în următoarele domenii: Administrarea afacerilor, Economie și afaceri internaționale, Finanțe, Contabilitate, Marketing, Drept, Istorie, Geografie, Limbi și literaturi străine, Științe ale educației, Științe politice, Științe ale comunicării și Științe administrative.